مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

بارکد خوان دیتا ماتریس

10 / 10
از 1 کاربر

بارکد خوان دیتا ماتریس نوعی بارکد خوان است که قابلیت قرائت بارکد دیتا ماتریس را دارد ، بارکد دیتا ماتریس به عنوان نماد بارکد دو بعدی بوده و دارای حجم بالایی از اطلاعات است و دستگاهی که بارکد دیتا ماتریس را بخواند به بارکد خوان دیتا ماتریس معروف می باشد ، این نماد در مواردی که نیاز است اطلاعاتی بیش از یک کد ساده ثبت گردد کاربرد بسیاری دارد . برای مثال : مشخصات فنی کالاها ، مرجع سازنده کالا ، مزایای محصول و ... تاكنون بيشتر از 20 نوع باركد مختلف ايجاد شده است كه هريك اهداف خاصي را تعقيب مي كند ، امروزه باركدهاي دوبعدي با مشخصات منحصری كه دارند به يكي از بهترین ابزارها جهت كاربران نهايي تبديل شده است .

خصوصیات بارکد های دو بعدی :

  • حجم بالای ذخیره کردن اطلاعات بعضی از بارکد های 2 بعدی قادرند تا 7 کاراکتر را در یک ماه ذخیره نمایند .
  • این بارکد ها قادرند مقدار قابل توجهي صدمه را تحمل كند به این صورت که اگر غير از نقاط اصلي بارکد ، برخي از بخش هاي آن دچار آسیب گردد توسط بخش هاي ديگر قابل بازيابي خواهد بود و به راحتی توسط بارکد خوان خوانده می شود .
  • بارکد 2 بعدی علاوه بر بارکد اسکنر ، توسط دوربين تلفن همراه هایی که نرم افزار بارکد خوان را نصب کرده اند قابل خواندن هستند .
  • از مهم ترین ویژگی این نوع باركدها قابليت به رمز در آوردن اطلاعات آن جهت بالا بردن امنيت تمامی اطلاعات کالا ها می باشد .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()