مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

بارکد خوان یا رمزینه خوان

10 / 10
از 1 کاربر

بارکد خوان یا رمزینه خوان دستگاهی جهت قرائت بارکد کالا ها می باشد ، بارکد اسکنر به مفهوم پویش گر نیز به شمار می رود ، بارکد ریدر از منبع نور ، حسگر نوری و لنز تشکیل می گردد ، بارکد اسکنر در واقع یک مدار رمز گشایی تشکیل شده است .

بارکد خوان مناسب ترین وسیله جهت انتقال اطلاعات کالا ها به کامپیوتر و یا دستگاه سرور دیگر می باشد ، استفاده از بارکد اسکنر به کار سرعت می بخشد و امکان خطا در پردازش و انتقال داده ها را از بین می برد ، بارکد ریدر به چند نام شامل بارکد اسکنر ، بارکد خوان و رمزینه خوان معرفی می گردد که به مفهوم اسکن بارکد کالا و سپس پردازش اطلاعات و در نهایت انتقال اطلاعات می باشد .

انتخاب دستگاه بارکد خوان بر اساس نوع سلیقه و از سویی نیز کارایی بارکد  اسکنر می باشد ، کارایی نیز گروه دیگری از تقسیم بندی بارکد ریدر است که توسط نوع فعالیت خریدار تعیین می گردد ، زمانی که انتخاب دستگاه تنها جهت انبار داری باشد انتخاب بارکد اسکنر به دلیل آسان تر شدن امر جمع آوری داده ها باید به صورت بی سیم باشد و در این شرایط انتخاب بارکد خوان بی سیم و سیار انتخاب مناسبی می باشد .

در صورتی که بارکد اسکنر در داخل فروشگاه برای خرده فروشی با سیستم پوز و نرم افزار فروش انتخاب می گردد هم می توان انتخاب دستگاه را به صورت بارکد خوان رومیزی و نیز به صورت بارکد خوان سیم انتخاب نمود .

بحث دیگری که در زمان انتخاب بارکد اسکنر مطرح می گردد تکنولوژی قرائت و اسکن بارکد می باشد که خود به دسته های دیگری تقسیم می گردد که شامل بارکد اسکنر تک بعدی ، دو بعدی و چند بعدی می باشد ، این مهم ترین دسته ی انتخاب بارکد اسکنر می باشد که باید بر اساس بارکد هایی که بنا است با دستگاه اسکن گردد تعیین می شود .

بارکد شناسان مرکزی تخصصی جهت نقد و بررسی بارکد خوان و ارائه دهنده ی مشاوره ای دقیق با در نظر گرفتن نیاز و شرایط کار با در نظر گرفتن بارکد های کالا می باشد که این امر مهم توسط کارشناسان فروش بارکد خوان صورت می پذیرد .

قیمت بارکد خوان در زمان خرید اهمیت به سزایی دارد و بارکد شناسان با ارائه ی توضیحات کامل و قید قیمت های بارکد اسکنر سعی بر آن دارد تا مرکزی مطمئن جهت انتخاب و خرید بارکد خوان گردد ، از سویی نیز جهت انجام تعمیرات بارکد خوان با مشاورین بارکد شناسان مشاوره نمایید .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()