مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

بارکد خوان QR چیست

10 / 10
از 1 کاربر

بارکد خوان QR چیست ؟ بارکد خوان QR قادر به قرائت بارکد های دو بعدی و ماتریسی می باشد که به شکل مربعی بوده و دارای اطلاعات بالایی می باشد و به کد سریع پاسخ معروف می باشد ، بارکد خوان QR اطلاعات بارکد QR را به راحتی به سیستم سرور انتقال می نماید .

بارکد qr گروهی از بارکد ها می باشد که به شکل مربعی بوده و دارای امکان ذخیره اطلاعاتی بالا است مانند کد گزاری شامل آدرس ، شماره تماس ، نام ، قیمت و اطلاعات کالا می تواند باشد ، رمز گشایی بارکد توسط بارکد اسکنر QR و یا نرم افزار بارکد خوان توسط موبایل ها امکان پذیر می باشد .

امروزه از بارکد QR با مفهوم کد پاسخ سریع بیشتر جهت تبلیغات در مجله ها و روزنامه ها و حتی سایت های اینترنتی مورد استفاده می باشد ، استفاده از بارکد QR به مرور بیشتر و بیشتر خواهد شد به گونه ای که امروز در اکثر کشور ها تبلیغات بنری خود را با ثبت بارکد QR انجام می نمایند که اکثر متقاضیان به موبایل خود اطلاعات بارکد را در گوشی همراهشان ذخیره می نمایند .

استفاده از بارکد اسکنر QR بیشتر در شرکت ها و دفاتر مورد استفاده می باشد ، بارکد خوان ذکر شده با سرعت بالایی اطلاعات ثبت شده در بارکد QR را انتقال می نماید .

بارکد خوان QR نسبت به بارکد اسکنر های دیگر مصرف پایین تری دارد اما به مرور این تعریف برعکس خواهد شد و مصرف بارکد اسکنر QR افزایش یافته و نیاز مردم خواهد شد .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()