مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

تاریخچه ی بارکد

10 / 10
از 1 کاربر

تاریخچه ی بارکد از سال 1948 توسط فردی به نام Norman Joseph Woodland و Bernard Silver به وقوع پیوست با شنیدن این خبر که رئیس شرکت مواد غذایی تصمیم به تغییر روال پرداخت قیمت کالا ها گرفته بود ایده ای جدید را ارائه دادند . این اختراع در 7 اکتبر 1949 به ثبت رسید و در سال 1952 منتشر شد .

این بارکد ها نیازمند دستگاهی بودند تا اطلاعات درج شده بر روی کالا ها که مبین نوع کالا ، تعداد و ... را به زبان عامیانه تبدیل کنند اولین دستگاه توسط اشخاصی به نام Woodland و Woodland اختراع شد و با نام اختصاصی بارکد خوان معرفی شد ابن اختراع ابتدا به شرکت Philco و سپس به شرکت RCA فروخته شد .

سیستم بارکد خوان با گذشت زمان از ساختار مبتدی به پیشرفته تغییر پیدا کرد اولین محصولی که توسط سیستم بارکد خوان اطلاع خوانی شد یک بسته آدامس بود که در حال حاظر در موزه تاریخی Smithsonian در آمریکا قابل مشاهده می باشد .

در حال حاضر انواع بارکد خوان در مدل ها و قابلیت های مختلف وارد بازار شده است و مراکز فروش بسیاری در این زمینه فعالیت میکنند بارکد شناسان نمایندگی رسمی فروش انواع بارکد اسکنر با بیش از 10 سال سابقه کار با ارائه مشاوره ی رایگان در زمینه خرید بارکد خوان شما را در خریدی بهتر یاری می نماید جهت اطلاع از قیمت بارکد خوان و یا بهره مندی از خدمات پس از فروش با ما در تماس باشید .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()