مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

تفاوت بارکد خوان لیزری و تصویرساز دیجیتال

10 / 10
از 3 کاربر

تفاوت بارکد خوان لیزری و تصویرساز دیجیتال در این قسمت بیان شده است که به عنوان 2 رقیب شناخته شده اند چرا که تصمیم گیری براس خرید بارکد خوان ممکن است کار دشواری باشد و باید به مقدار میزان بودجه ای که در نظر گرفته ایم دستگاه مناسب را انتخاب نماییم .

جهت استفاده از سیمبولوژی های دو بعدی که در بسیاری از بازارها در حال افزایش می باشد تصویرساز دیجیتال انتخاب مناسب تری به شمار می رود با این حال برای برنامه های کاربردی که به خواندن بارکد های دو بعدی نیاز ندارند در انتخاب بارکد خوان ، بارکد خوان لیزری مقرون به صرفه می باشد .

بارکد خوان لیزری :

بارکد اسکنر لیزری که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به طور دقیق عملیات اسکن را انجام می دهند این نوع بارکد خوان قادر به رمزگشایی بارکدها در محدوده گسترده ای بوده و ارزان تر از تصویرسازهای دیجیتال می باشند ، اگر چه اسکنرهای لیزری قادر به خواندن سیمبولوژی های دو بعدی نیستند ولی می توانند برخی از انواع آن مانند PDF 417 را بخوانند .
اسکنر لیزری دارای مزایای بسیاری می باشد که در این قسمت به آن ها اشاره می شود .

  • رمزگشایی از فاصله ی بسیار زیاد
  • رمزگشایی UPC/EAN و دیگر بارکدهای یک بعدی که در خرده فروشی ها استفاده می شود .
  • استفاده در محیط های پویا
  • قابل استفاده در مراکز خرید سلف سرویس

در حالی که اسکنرهای لیزری از سودمندی بیشتری برای برخی برنامه های کاربردی ثابت کرده اند بازارهای دیگر بیشتر مناسب تصویرسازهای دیجیتال یا ترکیبی از هر دو تکنولوژی هستند .

تصویرساز دیجیتال :

علاوه بر بارکدهای یک بعدی تصویر سازهای دیجیتال نیز قادر به رمزگشایی بارکد های دو بعدی هستند بارکد های دو بعدی در مقایسه با بارکدهای یک بعدی با اطلاعات بیشتری کدگذاری می شوند ، تصویرساز های دیجیتال برای برنامه های کاربردی نظیر حمل و نقل ، لجستیک و ردیابی مفید می باشد این تصویرسازها قابلیت قرائت بارکد ها از تمامی زاویه ها را دارا می باشد .
تصویرساز دیجیتال علاوه بر خواندن بارکد های بک بعدی و دو بعدی قادر به ثبت کردن تصاویر و امضا و اسکن اسناد می باشد . هم چنین قادر به خواندن DPM است که یک روش علامت گذاری دائم برای محصول به شمار می رود که به محصول این امکان را می دهد تا در سراسر عمرش ردیابی شود .
تصویرساز دیجیتال از مزایای زیادی برخوردار است اما نباید با تصویر ساز خطی اشتباه گرفته شود ، اگرچه داده ها با یک روش مشابه ثبت می گردند اما تصویر ساز خطی قادر به رمز گشایی کل تصویر یا بارکد دو بعدی نیستند تصویرساز دیجیتال انتخاب مناسبی برای برنامه های کاربردی با بارکدهای دو بعدی خواهد بود و از مزایایی برخوردار است که به آن اشاره می شود :

  • قابلیت رمز گشایی انواع بارکدهای یک بعدی و دو بعدی
  • رمزگشایی DPM
  • امکان رمزگشایی جهت ردیابی اطلاعات مهم
  • ثبت تصاویر به منظور مدیریت موجودی
  • قابلیت ترکیب رمزگشایی بارکد ، ثبت تصاویر ، ثبت امضا در یک دستگاه واحد

بارکد خوان لیزری و تصویرساز دیجیتال هر دو از مزایایی برخوردار هستند از سوی دیگر ترکیبی از هر دو ممکن است نتیجه بهتری را در بر داشته باشند چرا که هر دو گزینه از فناوری قدرتمندی برخوردار هستند که موجب افزایش بهره وری ، بهبود کارایی و کاهش هزینه های عملیاتی می گردد در هنگام انتخاب یک فن آوری باید تجزیه تحلیل دقیقی از قابلیت ها و مزایای استفاده هر فن آوری داشته باشید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، خرید و یا تعمیر بارکد خوان همه روزه می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()