مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

بارکد خوان SLR

10 / 10
از 1 کاربر

بارکد خوان SLR یکی از انواع بارکد اسکنر می باشد همه ما با دستگاه بارکد خوان آشنا هستیم لااقل در فروشگاه ها این دستگاه را دیده ایم . وسیله ای که معمولا صندوق دار با استفاده از آن کالاهای مورد نظر ما را ثبت می کند و در آخر فاکتور فروش را به مشتری می دهد وسیله ای که فروشنده یا صندوق دار از آن استفاده می کند بارکد خوان فروشگاهی نام دارد . شکل ظاهری بارکد خوان فروشکاهی به صورت یک دسته تفنگی شکل است که با فشردن دکمه ای که بر روی آن قرار دارد ثبت پردازش بارکد انجام می شود . دستگاه بارکد خوان نیاز به یک کاربر ثابت دارد تا با بتواند بارکد های مختلف را ثبت کند همچنین برای اینکه اجناس مختلفی را در ابعاد و اشکال مختلف ثبت کرد بارکد خوان سیستم مناسبی است .
این دستگاه بر اساس استفاده و نیاز متفاوت در اشکال گوناگونی طراحی و ساخته می شود بارکد خوان SLR یکی از مدل های متفاوتی است که در ابعاد کوچک و مناسب و همچنین برای کاربری خاصی ساخته شده است و در ظاهر شبیه دستگاه تست اسکناس است لیزر یا نوری که بارکد را ثبت می کند از محفظه درونی آن به قسمت رو به رویی می تابد محل و مقدار تابش این نور در ساخت بارکد خوان تنظیم شده است و در محلی که با برچسب بر روی دستگاه مشخص شده است می تابد کافی است فرد بارکد مورد نظر خود را در آن محل قرار دهد و با تابش نور یا لیزر به آن دستگاه بارکد را ثبت و پردازش می کند . کارکرد بارکد خوان SLR خیلی راحت است و کافی است کاربر و یا فردی که می خواهد بارکدی را ثبت کند بارکد را در محل مشخص شده قرار دهد .
البته این دستگاه برای فروشگاه ها مناسب نیست زیرا دارای محصولات و کالاهایی با اندازه ها و حجم های مختلفند در حالی که محفظه قرار دادن بارکد در بارکد اسکنر SLR محدود است و دارای ابعاد مشخصی می باشد بهتر است هر وسیله ای را در محل و برای استفاده مخصوص خودش به کار بگیریم تا بهترین بهروری را از دستگاه ببریم و از تمام قابلیت های آن دستگاه بهره مند شویم این دستگاه برای خواندن بارکد مدارک برای استفاده در مراکزی مناسب است که تقریبا اشیائی که می خواهند ثبت کنند دارای یک اندازه مشخص باشد مناسب است از بارکد خوان SLR می توان برای ثبت و پردازش بارکد مدارک شناسایی و قبوض آب و برق بهره برد و در صورتی که به سیستم مناسبی متصل باشد می شود مرحله پرداخت را هم به راحتی انجام داد .
همچنین از این بارکد بارکد اسکنر برای محل هایی استفاده می شود که ثبت و پردازش بارکد به عهده خود مراجعه کننده باشد ساده بودن طرز کار این بارکد خوان برای اینکه افراد معمولی از آن استفاده کنند بسیار مناسب است . افراد عادی به راحتی می توانند با کمترین دانش در این زمینه و تنها با قرار دادن بارکد در همان قسمتی که با شکل یا برچسب مشخص شده به راحتی بارکد را در سیستم مورد نظر ثبت کنند برای ارتباط با دستگاه های دیگر هم می توان از کابل و پورت های رایج استفاده کرد و به آسانی توسط سیستم های مختلف قابل شناسایی است . برای انتخاب یک بارکد خوان مناسب با کارشناسان این بخش در ارتباط باشید تا با بررسی نوع فعالیت و حیطه ی کاری شما را در انتهاب بهترین دستگاه راهنمایی نمایند .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()