مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

رفع مشکل بارکد خوان

10 / 10
از 1 کاربر

رفع مشکل بارکد خوان در بارکد شناسان به منظور سهولت استفاده از بارکد خوان و کاهش هزینه ی تعمیرات غیر ضروری است ، بارکد خوان در فروشگاه ها و انبار کارخانه ها مورد استفاده است و در صورت بروز مشکل موجب تاخیر در انجام عملیات فروش و انبار داری می گردد .

بارکد یکی از دلایل مکانیزه شدن سیستم های فروش و انبار داری است ، کاربرد های بارکد در زندگی روزمره بسیار فراوان و در حال افزایش است و این موضوع اجتناب ناپذیر است ، بارز تررین استفاده از بارکد جهت ثبت مشخصات کالا می باشد با بالا رفتن تنوع استفاده از بارکد ، نباز به خرید بارکد خوان نیز افزایش می یابد .

پس از خرید بارکد خوان اکثر کاربران در زمان قرائت بارکد دچار مشکل می گردند که این به دلیل اطلاع کافی از نحوه ی کارکرد می باشد و دلیل خرابی دستگاه بارکد خوان نیست ، در زمان خرید بارکد اسکنر دفترچه راهنمایی نیز در پک دستگاه وجود دارد که این مشکلات را کاهش می دهد .

در یکی از صفحات دفترچه ، چند بارکد با توضیحاتی که معمولا به زبان انگلیسی ثبت شده است وجود دارد که هر کدام تنظیمات بارکد خوان را به سویی سوق می دهند ( در سایت بارکد شناسان برای بارکد خوان دیتالاجیک نحوه ی کارکرد در قسمت مقالات ثبت شده است ) .

با ترجمه ی این قسمت می توانید بارکد خوان را در حالت اسکن اتوماتیک - اسکن دستی و غیره قرار دهید و در بارکد خوان بیسیم این قسمت شامل کارکرد های دیگری مانند تنظیم جهت تنظیم بارکد خوان در حالت حافظه یا بدون حافظه و یا ذخیره ، تخلیه ی بارکد های قرائت شده قرار داد .

بیشتر مشکلات بارکد خوان از این قسمت نشات می گیرد زیرا کاربران بدون توجه به این قسمت اقدام به استفاده از بارکد خوان نموده و دچار مشکل می گردند ، با مطالعه ی دقیق و ترجمه این صفحه به فارسی به راحتی از بارکد اسکنر استفاده نماید و مشکلات احتمالی بارکد خوان را بدون هزینه بر طرف نمایید .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()