مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

ساختار بارکد خوان

10 / 10
از 1 کاربر

ساختار بارکد خوان از یک دسته و یک کلید ماشه ای جهت تغییر در منبع نور تشکیل شده و  بارکد خوان قابل نصب بر روی دیوار و یا قفسه بوده که بارکد جهت خوانده شدن از کنار و یا زیر آن رد میشود از این نوع بارکد اسکنر به طور معمول جهت شمارش و کنترل خروجی در سوپر مارکت ها و خرده فروشی ها استفاده میگردد .

از دیگر اسکنر های موجود میتوان بارکد خوان صنعتی را عنوان کرد این سیستم جهت شناسایی محصولات در دست تولید و تدارکات مورد استفاده قرار میگیرد .

به طور معمول در خطوط انتقال جهت شناسایی کارتن ها و یا پالت های چوبی که باید بهدیگر از فرایندها انتقال یابند و یا حمل و نقل شوند مورد استفاده قرار میگیرد دیگر کاربرد آنها در اسکنرهای هولوگرافی است که با بررسی وزن خواندن بارکد ها از هر جهت و هر شکل قرار گیری و وزن بسته انجام می پذیرد ، سیستم های شبیه به این در مزرعه ها و کارخانه ها جهت اتوماسیون مدیریت کیفیت و حمل و نقل استفاده می شوند . بارکد خوان PDA (یا Auto-ID PDA) یک PDA یا یک دستگاه بارکد خوان داخلی دارد و یا یک بارکد خوان به آن متصل شده است ، این اسکنر به صورت خودکار تجهیزات دفتری اسناد بارکد شده را با سرعت بالا ( ۵۰۰۰۰ / ساعت ) میخواند . بارکد خوان بی سیم توسط یک باتری نصب شده در داخل آن عمل میکند و به برق شبکه برق متصل نیست .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()