مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

مزایای استفاده از بارکد خوان فروشگاهی

10 / 10
از 1 کاربر

مزایای استفاده از بارکد خوان فروشگاهی ، استفاده از بارکد و دستگاه های بارکد خوان در فروشگاه ها به یک نیاز مسلم است و بر روی کسب و کار تاثیر وسیعی دارد ، امروزه میلیون ها فروشگاه از این فناوری استفاده می کنند و این آمار همچنان رو به پیشرفت است ، فرایند رونق کسب و کار توسط بهبود دقت ، سرعت و کاربران امکان می یابد .

در گذشته صندوقداران فروشگاه اطلاعات و سریال نامبر اجناس را به صورت دستی یا توسط کیبورد وارد می کردند و به این صورت ورود و خروج اجناس را ثبت می کردند این کار بسیار خسته کنند و وقت گیر بوده ، همچنین احتمال خطای انسانی به طور قابل توجهی افزایش می داد . از آنجا که فناوری بارکد ، یک راه حل قابل اعتماد به همراه دقت بالا اطلاعات را کد گذاری می کند ، این تکنولوژی علاوه بر اینکه احتمال خطای انسانی را از بین می برد ، این امکان را به کاربران می داد که فورا و دقیق ، صحت بسته بندی و اجناس را شناسایی کنند .
در گذشته کاربران اغلب زمان زیادی را صرف وارد کردن اطلاعات می کردند در صورت وارد کردن اشتباه اطلاعات مجبور بودند زمان زیادی را صرف بررسی و اصلاح کنند ، دستگاه بارکد خوان به طور قابل توجهی روند ثبت نام و عمل خواندن محصول را کاهش داده به طوری که این کار با یک کلید انچام صورت می گیرد ، برای مثال در فروشگاه ها ، کارمندان می توانند اطلاعات ده ها یا حتی صد ها محصول را در عرض چند دقیقه وارد کنند .

از آنجا که هر محصولات مرتبط با ویژگی هایی که دارد بارکد خاص خود را دارند این تکنولوژی به حفظ و کنترل بیشتر موجودی ها کمک می کند ، برای مثال با یک اسکن می توان برای هر محصولی که در انبار استقرار پیدا کرده ورودی و خروجی ثبت کرد ، حتی هنگامی که در فروشگاه ها یک محصول به قفسه می رود هم ثبت شود به این صورت موجودی  قفسه ها را هم می توانیم داشته باشیم همچنین فروشگاه هایی که برای کنترل از بارکد خوان بی سیم ( بارکد خوان پرتابل ) استفاده می کنند فورا می توانند به صورت آنلاین اطلاعات را ذخیره کنند .
در سال 1974 اولین بارکد ارتقا یافته بر روی یک بسته آدامس مارک Wrigley ( ریگلی ) در سوپر مارکت مارش ( marsh ) واقع در اوهایو درج شد و توسط بارکد اسکنر گروه دیتالاجیک ( datalogic ) قرائت شد هنگامی که قیمت آدامس در صندوق ظاهر شد صنعت بارکدخوان متولد گردید.

شرکت datalagic با 60 سال سابقه فعالیت در زمین تولید انواع بارکد خوان فروشگاهی و .. پیشرو بوده و محصولاتش از کیفیت فوق العاده بالایی بر خوردارند ، شرکت بارکد خوان دیتالاجیک دارای نماینده رسمی در ایران بوده و محصولات این شرکت به همراه خدمات عالی عرضه می شوند .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()