مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

نحوه ی راه اندازی بارکد خوان دیتالاجیک مدل لایته

10 / 10
از 3 کاربر

نحوه ی راه اندازی بارکد خوان دیتالاجیک مدل لایته برای راه اندازی آسان بارکد خوان دیتالاجیک طراحی شده است که در زمان نصب بارکد خوان بر روی هر سیستمی با ست نمودن بارکد خوان توسط بارکد های معرفی شده به روش زیر می توان به راحتی بارکد خوان را نصب نمود .


جهت تنظیم نحوه خواندن بارکد توسط دستگاه بارکد خوان دیتالاجیک بصورت اتوماتیک و یا دستی به این صورت عمل کنید :

  • ابتدا بارکد زیر را توسط بارکد خوان بخوانید :

  • اگر مایلید بارکد ریدر به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست کار کند ، بارکد زیر را توسط بارکد خوان بخوانید :


 

ارسال نظر

رضا : مشکل
1 1
با سلام. ممنون از مقاله خوبتون. یه مشکل داشتم. بارکد خوان من موقعی که اولین بار نصب کردم بعد از چند دقیقه چراغ چشمک زن پشت دستگاه لیزر روشن شد ولی بعد از آنکه سیستم خاموش شد و روشن شد چراغ پشت چشمک میزند و نمیتوانیم کار کنیم. ممنون از راهنمایی
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام وقت بخیر در زمان خرید بارکد خوان در پک خرید دفترچه ای برای راه اندازی وجود دارد که تنظیمات بارکد خوان برای نحوه استفاده وجود دارد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0216123 تماس حاصل نمایید .
ساسان : مشکل
0 0
با سلام و خسته نباشید من یک دستگاه بار کد خوان دیتا لوجیک مد Qw2100 خریدم میخواستم به گوشی موبایل وصلش کنم که متاسفانه کار نمیکنه یعنی کلا روشن نمیشه ولی بار کد خوان دوستم که مدل qd2131 همین مارک هستش اونو که وصل میکنم گوشی اونو میشناسه و کار میکنه مشکل اصلی کجا میتونه باشه لطفا راهنماییم کنید چون واقعاً نیاز شدید دارم
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام وقت بخیر اتصال بارکد خوان به گوشی همراه امکان پذیر می باشد اما باید بارکد خوان انتخاب شده این امکان را داشته و تنظیمات خاص را بر روی بارکد خوان انجام نمود ، مرحله ی دوم نوع گوشی همراه و یا سیستم پرتابلی است که بنا است بارکد خوان با آن ارتباط یابد برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره چهار رقمی 0216123 تماس حاصل نمایید .
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()