مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

نیاز به بارکد خوان در مشاغل

10 / 10
از 1 کاربر

نیاز به بارکد خوان در مشاغل خاصی ضروری است و موجب سرعت بخشیدن و کاهش خطا می گردد ، بارکد خوان در فروشگاه ها ، مدیریت انبار و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، خرید بارکد خوان بر اساس طریقه ی استفاده و نوع بارکد های کالا متغیر می باشد .

در کنار ابزار و وسایل ضروری برای هر شغل ، یک سری وسایل و ابزاری هم هست که برای بهتر شدن یا افزایش سرعت یا آسان تر شدن فعالیت خود به آن ها نیاز داریم البته این نیاز به معنی ضرورت در تهیه و استفاده از آن ها نیست ولی نباید اشتباه کنید گاهی یک ابزار در نظرمان بسیار مفید می آید ولی بعد خریداری و گذشتن مدتی از استفاده می فهمیم که شغل و فعالیت ما اصلا نیازی به آن وسیله نداشته است از طرف دیگر نیز گاهی گمان می کنیم که وسیله به کار ما نمی آید . ولی بعد از اصرار اطرافیان یا تبلیغات مختلف مجاب می شویم که آن وسیله را خریداری کنیم و بعد استفاده در می یابیم که چه تاثیر زیادی بر روند کار و فعالیت ما داشته است .
در هر دو مورد این مسئله مهم است که ابتدا شغل و فعالیت خود را کامل بشناسیم و در مورد فعالیت هایی که باید در آن انجام شود آگاهی داشته باشیم و مرحله دوم شناخت و آشنایی با ابزار و وسایل مختلف در بازار است اینکه چه ابزاری چه کاربردی دارد و چقدر می تواند برای کار ما مفید باشد ، برای اینکار مشورت کردن و استفاده از تجربه دیگران می تواند بسیار مفید باشد .
بارکد خوان یکی از وسایلی است که امروزه در فروشگاه ها و مراکز مختلف عرضه کالا بسیار کاربرد دارد ولی آیا بارکد خوان برای هر شغلی که در حوزه عرضه کالا فعالیت می کند مفید و لازم است ؟ اصلی ترین شرط استفاده از بارکد خوان وجود بارکد است اگر محصولاتی که عرضه می کنید دارای بارکد است شما می توانید از بارکد خوان استفاده کنید ، ولی اگر فروشگاه تان اجناسی را عرضه می کند که بارکد ندارد مسلما خرید بارکد خوان به شما توصیه نمی شود ، علاوه بر اینکه باید به بارکد دار بودن یا نبودن اجناس توجه شود باید مقدار آن ها نیز در نظر گرفته شود .

اگر تعداد اجناس شما در کل زیاد نیست و فروشگاه تان کوچک است بارکد خوان به شما برای نظم دادن به حساب و کتابتان کمک زیادی می کند ولی باید ببینید آیا واقعا به بارکد اسکنر نیاز جدی دارید ؟ یا مثلا اگر تعداد محصولات بارکد داری که شما عرضه می کنید در نسبت به کالاهای بدون بارکد کم است بارکد خوان می توند ضروری نباشد یا شاید آنقدر هم حجم مبادلات تان در روز زیاد نباشد که بخواهید برای سرعت دادن به روند خرید از بارکد خوان استفاده کنید .
باید توجه کنید که بارکد خوان اول برای کالا های بارکد دار استفاده می شود دوم اینکه برای سرعت بخشیدن به روند مبادلات و سوم برای نظم دادن و دقیق تر شدن حساب و کتاب به کار می رود ، به همین دلیل معمولا فروشگاه های بزرگ و فروشگاه هایی که اجناس بارکد دار را عرضه می کنند مطمئنا باید بارکد خوان تهیه کنند ، مخصوصا با توجه به سبک زندگی امروزی که سرعت برای مردم اهمیت بیشتری پیدا کرده است همچنین بارکد خوان می تواند اطلاعات خرید و فروش و همچنین مبادلات روزانه شما را ثبت و دسته بندی کند .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()