مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

ارتقاء سرعت نرم افزار بارکد خوان

10 / 10
از 1 کاربر

ارتقاء سرعت نرم افزار بارکد خوان در بارکد شناسان قابل دانلود است ، بر روی تمامی کالا ها اطلاعات کالا به صورت بارکد حک شده است که در نگاه اول این اطلاعات رمزی به صورت خط در کنار هم چیده شده اند اما با استفاده از بارکد خوان اطلاعات قابل رمز گشایی می باشد .

همانگونه که استفاده از بارکد خوان در اکثر فروشگاه ها رایج گشته است و اکثر فروشگاه ها ، کارخانه ها برای انتقال و ثبت اطلاعات از بارکد اسکنر استفاده می نمایند به همان مقدار نیز استفاده از نرم افزار بارکد خوان در حال به روز رسانی و ارتقاء می باشد و سویی دیگر نیز تبلیغات را در قالب بارکد qr قرار داده و در اکثر نقاط جهان از این نرم افزار بارکد اسکنر و بارکد qr برای تبلیغات ، اطلاع رسانی جمعی استفاده می نمایند .

در اکثر سایت های اینترنتی نیز در قسمت تماس با ما خواهید دید که اطلاعات شامل اسم ، آدرس و شماره تماس را نیز به صورت بارکد qr ثبت نموده اند ، استفاده از نرم افزار بارکد خوان به سادگی بوده و نصب و اجرای آن بر روی انواع موبایل ها امکان پذیر می باشد و هر کاربری که دارای موبایل بوده با نصب نرم افزار بارکد ریدر به آسانی اطلاعاتی که نیاز داشته  را در گوشی همراه خود ثبت نماید .

barcode scanner plus نسخه ی پیشرفته ، حرفه ای و توسعه یافته با سرعت بسیار بالا می باشد که دارای قابلیت های بسیار زیادی است که در این قسمت توضیح داده شده است .

ویژگی های نرم افزار barcode scanner plus

  • اسکن دقیق بارکد
  • تکنولوژی جدید پردازش تصویر با امکان اسکن سریع و تحلیل و تجزیه انواع بارکد های upc , ean
  • استفاده از پردازنده های ذکر شده با سرعت فوق العاده برای سیستم های upc دو هسته ای
  • نگه داده های دریافتی
  • امکان اسکن با فلش دوربین در مکان های تاریک
  • اسکن نمودن تگ nfc
  • بازنویسی سورستوس جاوا

جهت دانلود نرم افزار بارکد خوان کلیک نمایید .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()