مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

بارکد اسکنر های جدید جابگزین بارکد خوان می شوند

10 / 10
از 4 کاربر

شاید برای شما هم بارها این اتفاق افتاده باشد که مدت زمان زیادی را در صف فروشگاه های مواد غذایی صرف کرده باشید در این حالت صندوقدار مجبور است تا کد کالا را به صورت دستی در سیستم وارد نماید این عمل موجب اتلاف وقت خریداران و فروشندگان میگردد .

جهت برطرف نمودن این مشکل شرکت توشیباتک سیستم های جدید اسکنر را طراحی نموده است که قادر به شناسایی کالا ها بدون نیاز به به برچسب همانند برچسب های RFID می باشند و با نام اسکنر تشخیص کالا وارد بازار گردیده است این نوع اسکنر به جای استفاده از لیزر بارکد خوان ، مجهز به دوربینی می باشد که ابتدا از آن کالا عکس گرفته و سپس تمامی پس زمینه آن کالا را که به عنوان نویز می شناسد حذف می کند . در نتیجه فقط کالایی را شناسایی می کند که جلوی لنز آن قرار گرفته شود و محیط اطراف آن را به صورت سیاه رنگ نشان خواهد داد .

این نوع اسکنر با استفاده از نرم افزار تشخیص الگو به راحتی می تواند انواع مختلف کالاها  ، میوه و سبزیجات را را  شناسایی کند و حتی این کار را از روی بسته بندی محصولات نیز انجام میدهد .

از مزیت های دیگر اسکنر معرفی شده تشخیص اشیا می باشد که لازم نیست کالای مورد نیاز را زمان زیادی جلوی آن نگه دارید و تشخیص کالا را از دستگاه های بارکد خوان زودتر انجام می دهد . از دیگر ویژگی های این اسکنر نیز می توان به هوشمند بودن آن اشاره نمود زیرا این دستگاه مجهز به نرم افزاری می باشد که پایگاه داده کاملی از محصولات و کالاها دارد و به طور پیش فرض تمامی کالاها را تشخیص می دهد .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()