مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

بارکد خوان Jade™ X7 جدید ترین بارکد خوان دیتالاجیک

10 / 10
از 1 کاربر

بهبود فرایند خرید در فروشگاه ها یکی از مهم ترین اولویت های فروشندگان در سراسر جهان می باشد چرا که یکی از روش های بر قراری فرصت های شغلی برای فروشندگان تحت تاثیر قرار دادن خریداران می باشد .

صنعت دیتالاجیک با تولید یک بارکد اسکنر جدید تحولی نو در صنعت بازار خرده فروشی و افزایش سرعت در عملیات فروش ایجاد کرده است .

بارکد خوان Jade™ X7 یا همان بارکد اسکنر جید یک تکنولوژی جدید می باشد که حاصل ترکیبی از انواع بارکد خوان دیتالوجیک می باشد و نسبت به نمونه های دیگر از سرعت بسیار بالاتر برخوردار می باشد قیمت بارکد خوان معرفی شده با در نظر گرفتن کیفیت آن صورت پذیرفته است .

نوع قطعات و پیکربندی این نوع بارکد ریدر بر اساس فناوری پیشرفته ی روز دنیا صورت گرفته است این امر موجب گردیده است تا فروشندگان با خرید بارکد خوان دیتالاجیک به عملکرد فروش تسریع بخشیده و موجب تحت تاثیر قرار دادن مشتری ، جلب رضابت و در نتیجه کسب مشتریان ثابت و سود دهی بیشتر گردد .

بارکد شناسان نمایندگی رسمی فروش و تعمیر بارکد خوان می باشد که با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه فعالیت خود را در سراسر کشور گسترش داده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره ی رایگان با ما در تماس باشید .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()