مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

تکنولوژی جدید در بارکد

10 / 10
از 3 کاربر

تکنولوژی جدید در بارکد کاربرد های وسیع تر و سریع تری را به جامعه ارائه می دهد که به جای خطوط سیاه و سفید از تکنولوژی میکروچیپ استفاده می گردد طراحی این سیستم توسط متخصصان دانشگاه MIT صورت پذیرفته است و با عنوان Electronic product Code نامگذاری شده است .

این بارکد ها توسط هر نوع بارکد خوان قابل خواندن هستند چرا که با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن سیتم های فروشگاهی دستگاه های بارکد اسکنر نیز با قابلیت های بیشتری تولید گردیده است .

تفاوت های بسیاری بین EPC و بارکد های معمولی وجود دارد به عنوان مثال ( EPC ) برای هر کالا در سیستم‌ یک شناسه مخصوص تولید می‌کند در حالی‌که در سیستم‌های معمول بارکد برای هر دسته یا گروه از کالاهای یکسان یک کد مشترک تعلق می‌گیرد ، برای مثال در سیستم‌ های معمول بارکد تمامی بطری‌ های قوطی های کنسرو یک شرکت مشخص یک کد دارند ، در حالی‌ که در سیستم EPC هر کدام از قوطی های کنسرو کد یک کد اختصاصی دارند ، می توان گفت سیستم EPC بر خلاف کد های معمولی که 14 رقمی هستند یک کد 96 بایتی می باشد و قابلیت کد گزاری میلیاردها کالا را دارد ، کد های EPC از امنیت بالاتری برخوردار هستند و خطر دزدی و یا فروش های تقلبی را کاهش می دهد .

این نوع کد را می توان به صورت برچسب روی کالا نصب کرد این کار موجب تسریع عملیات انبارگردانی میگرد همچنین قابلیت اینکه در آن واحد چه تعداد کالا در کدام قسمت انبار موجود است را برای کاربران فراهم می سازد ، قابل به ذکر است که این نوع تکنولوژی هنوز به مرحله ی عملیاتی نرسیده است چرا که اجرای این امر مستلزم هزینه های بسیار بالایی می باشد .



بارکد شناسان نمایندگی رسمی فروش بارکد خوان با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه خدمات خود را به سراسر ایران ارائه می دهد . جهت مشاوره قبل از خرید و یا اطلاع از قیمت بارکد خوان با ما در تماس باشید .

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()