مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبیلیغات

بارکد خوان دفترچه بیمه تامین اجتماعی

10 / 10
از 1 کاربر

بارکد خوان دفترچه بیمه تامین اجتماعی نوع از بارکد خوان نیست بلکه بارکد اسکنر است که دارای برنامه اسکن دفترچه بیمه بوده و این در حالی است که گروهی از بارکد خوان ها  قدرت اسکن و پردازش این داده را داشته و گروهی نیز جهت قرائت این نوع بارکد ضعیف می باشند .

در بیمارستان ها مراکز درمانی به دلیل بالا بودن تعداد مراجعین و مقدور بودن امکان ثبت اطلاعات بیمار با سرعت بالا با استفاده بارکد اسکنر که از طریق کابل و پورت ارتباطی با کامپیوتر لینک می گردد اطلاعات بیمار را به صورت کامل و بدون اشتباه وارد سیستم می نماید که در این شرایط مدت پذیرش بیمار کمتر از یک دقیقه زمان می برد در صورتی که کاربر بنا باشد اطلاعات نام و مشخصات بیمار را ثبت نماید مدتی حدود 5 الی 10 دقیق به طول می انجامد از این رو اکثر مراکز درمانی در حال تجهیز سیستم خود به بارکد خوان می باشند .

لازم به ذکر است که دارندگان دفترچه ی بیمه درمانی تامین اجتماعی که دارای بارکد شناسایی می باشند ملزوم به تعویض دفترچه و دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارای بارکد گشته اند و بیمه شدگان بر طبق شماره ملی خود دارای بارکد شناسایی می گردند که در مراکز درمانی با اسکن توسط بارکد ریدر دفترچه بیمه اطلاعات با سرعتی بی نظیر به سیستم انتقال یافته قابل دسترس کاربر می گردد . 

این اقدام با توجه به افزایش سرعت کار برای شناسایی بسیار دقیق و جلوگیری از سوء استفاده از دفترچه بیمه تامین اجتماعی صورت پذیرفته است .

بارکد خوان دیتالاجیک مدل کوئیک اسکن آی و بارکد خوان لایته دیتالاجیک یکی از بارکد اسکنر هایی می باشند که با سرعت بالا امکان قرائت بارکد دفترچه بیمه ها را دارد و یکی از با کیفیت ترین با ظاهری بسیار شکیل بارکد خوان های شناخته شده در جهان می باشد که بالا ترین مصرف بارکد اسکنر در ایران بارکد خوان دیتالوجیک می باشد .

اسکن سریع بارکد خوان دفترچه بیمه تامین اجتماعی شامل :

  • قرائت آسان و سریع بارکد دفترچه بیمه ی درمانگاه
  • اسکن بارکد دفترچه بیمه بیمارستان ها
  • قرائت بارکد دفترچه بیمه مراکز درمانی در تمامی مراکز
  • قرائت و اسکن بارکد دفترچه مراکز عکس برداری

بارکد شناسان مرکز فروش بارکد خوان و تعمیرات تخصصی انواع بارکد اسکنر می باشد و با هدف راهنمایی دقیق و مشاوره ای تخصصی در زمینه ی بارکد خوان راه اندازی شده است و بهترین مشاور شما در زمینه ی خرید بارکد خوان می باشد .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()